Skip to Content
עלינו לאויר !!! האתר בהרצה בימים הקרובים ולכן יתכנו תקלות ושינויים בכל בעיה מוזמנות לפנות אלינו 0543182196
משלוחים חינם בקנייה מעל 399 שקלים

טופס ביטול עסקה

לקוחות באתר ביוטיקס שופ יכולים לבטל הזמנה בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981 והתקנות הנלוות (להלן: “החוק”). כדי לבטל עסקה, יש לפנות לחברה באמצעות אחת מהדרכים הבאות ולציין את הפרטים הבאים: מספר הזמנה, שם הלקוח, מספר טלפון נייד, וכתובת דוא"ל.

1. שליחת מייל לכתובת: [email protected].
2. פנייה דרך הוואטסאפ של שירות הלקוחות: 054-3009036 (מענה בימים א’-ה’, בין השעות 09:00-16:00).
3. מילוי טופס ההודעה בעמוד זה.

לקוחות רשאים לבטל עסקה בהתאם להוראות המופיעות בתקנון האתר ובחוק הגנת הצרכן.

לקוח שהוא אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, אשר ביצע הזמנה באתר, רשאי לבטל את ההזמנה תוך 4 חודשים מיום קבלת אישור ההזמנה (יום קבלת האסמכתא), בתנאי שיצר קשר עם החברה והודיע לה על כך באמצעות שיחה או תקשורת אלקטרונית. החברה רשאית לבקש מהלקוח תעודה המאשרת את השתייכותו לאחת מהקבוצות הללו.

במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, תבוצע בדיקה מול הלקוח, והוא רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו. במידת הצורך יתואם מועד לאיסוף המוצר וההחזר הכספי יבוצע בהתאם לדין. יש לשמור את האסמכתא בגין הרכישה ולהימנע משימוש במוצר.

החזר כספי במקרה של ביטול עסקה באשראי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה, בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. במקרה של ביטול חלקי של העסקה (החזרת פריט אחד מבין כמה שנרכשו), החברה תחזיר ללקוח את החלק היחסי של מחיר העסקה ששולם עבור הפריט המוחזר, בתוך 14 יום מקבלת ההודעה על הביטול.

אין בזכותו של לקוח לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע נזקים במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח, כולל מוצרים שנעשה בהם שימוש, שאריזתם נפתחה או נפגמה, שניזוקו או התקלקלו.

סייגים לזכות הביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח, וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה או שכפול שהלקוח פתח את אריזתם המקורית.

החלפת מוצרים תתבצע בהתאם להוראות תקנון האתר ובהתאם לעמוד החזרות והחלפות.

    פרטי לקוח

    פרטי ההזמנה

    סיבת הביטול

    הערות חשובות
    • יש לשמור על המוצרים במצב חדש וללא שימוש עד לביצוע ההחזרה.
    • על הלקוח לוודא כי הפריט המוחזר נארז כראוי על מנת למנוע נזק במשלוח.
    • במקרה של משלוח חוזר, לא ניתן לשלוח את המוצרים בדואר רשום.
    • החברה אינה אחראית על נזקים שנגרמו למוצר במהלך המשלוח חזרה.
    • החזר כספי יינתן אך ורק לאחר קבלת המוצר ובדיקתו על ידי החברה.
    • החזר כספי יינתן אך ורק במידה והעסקה בוטלה תוך 48 שעות.
    • החזר המוצרים כפוף לאישור החברה ומדיניות ההחזרות שלה.
    • בכל מקרה של שאלה או אי בהירות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות לקבלת סיוע נוסף.
    בחזרה למעלה
    אני כרגע באתר שלכם, ואשמח לעזרה לגבי מוצר שראיתי... 16:12
    דילוג לתוכן